Magazyn Design
Magazyn Design
Drewniana Zabawka

Cubecor

Drewniana Zabawka Cubecor to prosta, ale misterna zabawka, która rzuca wyzwanie dziecięcej sile myślenia i kreatywności oraz zapoznaje je z kolorami oraz prostymi, uzupełniającymi i funkcjonalnymi elementami wyposażenia. Łącząc ze sobą małe kostki, zestaw będzie kompletny. W częściach stosowane są różne łatwe połączenia, w tym magnesy, rzepy i kołki. Znajdowanie połączeń i łączenie ich ze sobą uzupełnia kostkę. Wzmacnia również ich trójwymiarowe zrozumienie, przekonując dziecko do wypełnienia prostego i znajomego tomu.

Klosz

Bellda

Klosz Łatwy w montażu, wiszący klosz, który po prostu pasuje do każdej żarówki bez konieczności używania narzędzi lub ekspertyzy elektrycznej. Konstrukcja produktów pozwala użytkownikowi po prostu założyć i zdjąć żarówkę bez większego wysiłku, aby stworzyć przyjemne wizualnie źródło światła w budżecie lub tymczasowym mieszkaniu. Ponieważ funkcjonalność tego produktu to embedder w jego formie, koszt produkcji jest podobny jak w przypadku zwykłej plastikowej doniczki. Możliwość personalizacji pod gust użytkownika poprzez malowanie lub dodawanie dowolnych elementów dekoracyjnych tworzy niepowtarzalny charakter.

Materiały Marketingowe Związane Z Wydarzeniami

Artificial Intelligence In Design

Materiały Marketingowe Związane Z Wydarzeniami Projekt graficzny zapewnia wizualną reprezentację tego, jak sztuczna inteligencja może stać się sojusznikiem projektantów w niedalekiej przyszłości. Zapewnia wgląd w to, w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w personalizacji doświadczenia dla konsumenta oraz w jaki sposób kreatywność znajduje się na celowniku sztuki, nauki, inżynierii i projektowania. Konferencja Sztuczna inteligencja w projektowaniu graficznym to 3-dniowe wydarzenie w San Francisco w Kalifornii w listopadzie. Codziennie odbywają się warsztaty projektowe, wykłady różnych prelegentów.

Komunikacja Wizualna

Finding Your Focus

Komunikacja Wizualna Projektant ma na celu przedstawienie koncepcji wizualnej, która demonstruje system pojęciowy i typograficzny. W ten sposób kompozycja składa się z określonego słownictwa, dokładnych pomiarów i centralnych specyfikacji, które projektant dokładnie wziął pod uwagę. Projektant miał również na celu ustanowienie jasnej hierarchii typograficznej, aby ustalić i zmienić kolejność, w jakiej odbiorcy otrzymują informacje z projektu.

Jacht

Atlantico

Jacht 77-metrowy Atlantico to jacht rekreacyjny z rozległymi powierzchniami zewnętrznymi i szerokimi przestrzeniami wewnętrznymi, co pozwala gościom cieszyć się widokiem na morze i mieć z nim kontakt. Celem projektu było stworzenie nowoczesnego jachtu o ponadczasowej elegancji. Szczególny nacisk położono na proporcje, aby profil był niski. Jacht posiada sześć pokładów z udogodnieniami i usługami jak lądowisko dla helikopterów, garaże dla łodzi motorowych i skuterów wodnych. Sześć kajut z apartamentami mieści dwunastu gości, podczas gdy właściciel ma pokład z salonem na zewnątrz i jacuzzi. Do dyspozycji Gości jest zewnętrzny i 7-metrowy basen wewnętrzny. Jacht posiada napęd hybrydowy.

Branding

Cut and Paste

Branding Ten zestaw narzędzi do projektu, Wytnij i wklej: Zapobieganie plagiatowi wizualnemu, porusza temat, który może mieć wpływ na wszystkich w branży projektowej, a plagiat wizualny jest tematem, który jest rzadko poruszany. Może to wynikać z niejednoznaczności między pobieraniem odniesienia z obrazu a kopiowaniem z niego. Dlatego to, co proponuje ten projekt, to uświadomienie szarych obszarów otaczających plagiat wizualny i umieszczenie ich na czele rozmów o kreatywności.